ادعوله







وفاه عمر صاحب مدونه انا ولكن الاخرى ادعوله عمره ما زعل حد بس فى ناس كتيير زعلته وهوا استحمل للاخر
ادعوله

...........................
شكرا للاخوه اللى علقوا انا كنت عايز اما اوصل لرقم 10000 اتوقف تدوينيا .... وايضا بعد موت عمر غمرتنى حاجه ملحه لوقف التدوين لكن فيه وعد قطعته منذ ايام قليله مع احد الناس الذين اتشرف واعتز بمعرفتهم...ممايتحتم عليا انى اوفى بالوعد ومعذره للى بيدفعونى دفعا بوقف التدوين واقولهم المبدأ المذكور فى اعلى المدونه (طظ)!

104 تعليق:

  • محمد مارو

    انا لله و انا اليه راجعون

    ربنا يتغمده بكامل رحمته يارب العالمين

    يارب ارحمه و كن رفيقا له

  • رحاله

    بسم الله
    السلام علكم ورحمه الله
    انا لله وانا اليه راجعون
    ربنا يرحمه
    ويسكنه فسيح جناته
    ويجعل مثواه الفردوس الاعلى ويطيب الله ثراه
    اللهم امين

  • nado

    انا لله وانا اليه راجعون اللهم اغسله بماء والثلج والبرد

  • nado

    انا لله وانا اليه راجعون اللهم اغسله بماء والثلج والبرد

  • Hosam Yahia حسام يحى

    محمد مارو

    شكرا لمرورك

    يارب

  • Hosam Yahia حسام يحى

    nado

    شكرا لمرورك

    امين

  • GOLDEN B0Y

    مين اللى مااااااااات
    واااااااااء
    عمرو
    ربنا يسكنه مع ابو جهل
    فى اسفل السافلين

    ويخدك يا حسام
    انا مش فاهم دى مدونه حسام
    ولا عمرو اللى سافر ده ممكن يكون بيصف وجى

  • GOLDEN B0Y

    واااااااااااااااء

    ربنا يسكنك مع اسفل السافلين
    ابو جهل واصحابه
    بس انتا اتنين فى واحد اللى بيقوله عليه

    تقبل تحياتى :
    ROONEY

  • ريمان

    انا بقى هدعى لعمر بس مش زى الناس اللى علقت دى

    اسأل الله ان يصلح حال عمر وان يهدى له باله ويبلغه ما اراد وما تمنى

    وان يجعله رمزاً خالدا فى نصرة الاسلام

    وان يعز الله به الاسلا م والمسلمين

    والله عمر ده كان طيب

    بس هو الدنيا كانت وخداه شويه لكن هو هيرجع تانى وهيبقى احسن من الاول

    وهيعمل مدونه تانيه ان شاء الله وتبقى احلى مدونه

  • Hosam Yahia حسام يحى

    ريمان

    شكرا لمرورك

    :)


    يااااااااااااااااااااااااااااااااارب

  • ريمان

    على فكرة بقى يا حسام

    عمر هيرجع تانى انا متأكده من كده

    بس هيكون عمر اقوى من الاول لان اكيد جرجه هيقويه

    على فكرة بجد يا حسام

    انا لما بتجرح من حد بكون مهزومه نفسيا جداوبحس انى ضعيه

    لكن بكتشف بعد كده ان الجرح ده بيقوى

    بيقوى جامد

    وبيعلمنى كمان

    يا ريت عمر يكون كده

  • Hosam Yahia حسام يحى

    ريمان


    شكرا لمرورك تانى مره

    :)


    ان شاء الله هيكون كده

    باذن الله

  • Hosam Yahia حسام يحى

    الجولدن بوى


    بس يالا

  • GiGi

    ربنا يهديه
    ده ماطلعش فتى حكيم ولا حاجه
    ربنا يهديه

  • النجم القادم

    والله فكرته مات بجد الله يخربيتك يا حسام

    روح العب ياض انت

  • appy

    البقاء لله ربنا يرحمه يا رب

  • Hosam Yahia حسام يحى

    gigi

    شكرا لمرورك

    :)

    ماانا قولت لحضرتك

  • Hosam Yahia حسام يحى

    النجم القادم


    ماعمر مات بجد


    ايه ياجدعان انتوا مش مصدقين ليه

    !!!!!!

  • Hosam Yahia حسام يحى

    appy


    ياااااااااااااارب

  • آفاق الحرية

    ربنا يتغمده برحمته
    اسكنه الله فسيح جناته
    ويسكنه الفردوس الاعلي
    آمين

  • حسام يحى

    افاق الحريه


    ااااااااااااامين

  • غير معرف

    بسم الله الرحمن الرحيم

    ياشباب عيب
    الموت مفيهوش هزار

    بسم الله الرحمن الرحيم
    واتقوا يوما ترجعون فيه الى الله ثم توفى كل نفس ما كسبت وهم لا يظلمون
    صدق الله العظيم

    اسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يهدى شباب المسلمين
    امييييين

  • Hosam Yahia حسام يحى

    غير معرف

    مين اللى قال لحضرتك انه ميت بهزار

    :d

    سبحان الله

  • عاشقه الاقصى

    يا أخ حسام انت بتتكلم بجد ولا بهزار

    أنا مش فاهمه حاجه حرام عليكم

    حد يقول حاجه ياجماعه

  • اتحادالمدونين المصريين

    اخى الفاضل

    اختى الفاضلة

    عضو اتحاد المدونين المصريين

    انصحك بالتواصل مع موضوع لحمايتك مما

    قد يوقعك تحت طائلة القانون ونحن نعمل

    لمصلحتك وحمايتك ..

    فى انتظارك بمدونة الاتحاد ولك كل الشكر

    نعمل من اجلك ولوجه الله
    -----
    اين شعار الاتحاد ؟

  • بنت الحرية

    بالله عليكم حد يفهمنى حاجة
    انا هتجنن بجد
    فى ايه ؟
    عمر اتوفى ولا انتوا بتهزروا ولا ايه ؟
    بالله عليكم الموضوع دة مفيهوش هزار

  • monaliza

    لله ما اخذ ولله ما اعطى وكل شئ عنده بمقدار
    ربنا يرحمه ويغفرله ويجعل قبره روضة من رياض الجنة
    ويرزق اهله وجميع احبابه الصبر والسلوان

  • walaa

    انا لله وانا راجعون
    البقاء لله وحده

  • Gannah

    ربنا يرحمه و يغفر له ويقيه من عذاب القبر ومن عذاب النار و يدخله الجنة بدون سابقة عذاب
    جزاك الله خير

  • Hosam Yahia حسام يحى

    عاشقه الاقصى

    شكرا لمرورك

    :(

  • Hosam Yahia حسام يحى

    اتحاد المدونين العرب

    اعملوا انتوا حاجه

    مفيش تخطيط عندكم على ما اظن ولا ايه

    !!!!

  • Hosam Yahia حسام يحى

    بنت الحريه


    :(

  • Hosam Yahia حسام يحى

    موناليزا

    ياااااارب

  • Hosam Yahia حسام يحى

    جنه

    شكرا لمرورك


    ياررررررررررررررب

  • ريمان

    حرام عليك يا حسام

    الناس اعصابها تعبت اوى

    هو مات ولا لاء

    ريحهم بقى

    ههههههههههههههههههه

    هاكوناااااااا مطاطااااااا

  • حسام يحى

    ريمان

    حاضر

    اجابه السؤال


    الاجابه رقم 2 ان شاء الله

    :d

    هاكونا مطاطا

  • شهيدة

    أزال المؤلف هذا التعليق.

  • شهيدة

    لا اله الا الله
    لو كان مات .. فدا خبر صاااادم اوي .. رحمه الل واعلى درجاته
    وأيقظنا من عميق غفلتنا :(


    وان كانت مجرد كنايه

    علينا ان نعلم .. اننا في هذه الدنيا نشق طريقنا نحن وليس طريق الاخرين

    وعليه فأي تصرف ينتج عن الاخرين ليس له صلاحيه التأثير فينا لهذه الدرجه


    موفق ..

  • Hosam Yahia حسام يحى

    شهيده


    شكر الله سعيكم

  • rovy

    لا اله الا الله .... الله يرحمه يا رب و بصبر اهله ويتغمده بواسع الرحمه و يجعل مسواه الجنه .. اللهم اغفر ذنوبه وكفر عنه سيئاته و اجعله مع الابرار والصالحين .. اللهم اوسع قبره واجعل عمله الطيب رفيقه و اشمله بواسع رحمتك ومغفرتك واحسن ختامنا جميعا .. أمين
    تحياتى
    rovy

  • الجمعاوي الاصيل

    انا لله وانا اليه راحعون

    غفر الله ذنبه

  • النجم القادم

    ياجماعة مافيش حد اسمه عمر اساسا

    ده حسام كان عامل مدونة باسمه وفشلت المدونة

    فهو بيقول انه مات لان مافيش واحد اخوة بيموت وعمال فاتح النت الل24 ساعة

    والله شكل حسام بيشتغلكم

  • بنت الحرية

    على فكرة
    اللعب باين اوى
    والورق اتكشف من زمان
    بس عايزة اقول لححضرتك ان ساعتها لما قريت الموضوع صليت العصر بالعافية لانى كنت منهارة جدا انى مش زرت مدونته .
    وبعدها بشوية عرفت ان مفيش عمر احمد ولا فى انا ولكن الاخرى لان حضرتك بتضحك وريمان بتقول يارب يرجع وربنا يهديه
    --------------------
    بس بجد يا اخ حسام فى مواضيع مهمة جدا بتحصل فى بلادنا .امتنا شبه بتضيع
    وحضرتك الفت شخصية والفت مدونة للشخصية دى وبعدين موت الشخصية والمدونة .......ياريت تسيب الموضوع دة وتبدا همة ونشاط وسيبك من اللى كانوا بيضايقوك وامشى فى طرقك لوحدك ونور الطريق لنفسك واوعى تنسى ان ربنا كبير
    ياريت نبدا نشاط وهمة ونسيب الشغل دة اللى فاضيين احنا ورانا امة وبلاد وعبادات وحاجات كتيرة عايزين نحافظ عليها
    وافتكر دايما اسم مدونتك انت صوت حر لو الدنيا كلها وقفت قدامك هتفضل صوت حر تدوى ويرجع الصدى يهز اذنهم

  • عـــفـــراء

    لالسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    لا اله الا الله
    ان لله وان الية راجعون
    اللهم ارحمة وخفف عنة اول درجات العذاب
    خالص عذائى اليك

  • عاشقه الاقصى

    يا نهار

    يعنى أنا كنت بعلق لنفس الشخصيه

    وكنت فاكره فى عمر احمد بجد

    وكمان علقلى على تتدوينه ليه


    عموما ربنا يسامحك ياحسام

    انت أخونا الصغير برضه


    تحياتى

  • Hosam Yahia حسام يحى

    روفى

    شكرا لمرورك

  • Hosam Yahia حسام يحى

    الجمعاوى الاصيل

    شكرا لمرورك

  • Hosam Yahia حسام يحى

    النجم القادم

    شكرا على مرورك

    ايوه عمر مات ولا عزاء للمتذاكين

  • Hosam Yahia حسام يحى

    بنت الحريه

    شكرا لمرورك

  • Hosam Yahia حسام يحى

    عفراء

    شكرا لمرورك

    ايوه ادعيله بس ياريت دعوه محسنه شويه

  • Hosam Yahia حسام يحى

    عاشقه الاقصى

    شكرا لمرور حضرتك

  • Hosam Yahia حسام يحى

    اعزائى

    شكرا لمروركم جميعا

    المعزون والبذائون

    والبذاءون خصيصا

    لانهم اعطوا عمرا حسنات

    لن يجدها فى مكان اخر

    الحمد لله انا قدرت افيده عن طريق مدونتى


    رحمك الله يا عمر

  • عـــفـــراء

    السلام عليكم
    ههههههههههه
    مشكلتى انى مش بقرا التعليقات
    انا بعلق مباشرة
    وبعدين وانا بقرا صدقت بجد
    مشكلتى كمان انى بصدق كل حاجة ومااخدتش بالى غير لما جيت وعلقت فعلا حسيت ان فية حاجة غلط
    عموما انا بشكرك
    بس مقارنة بالبوست اللى فات مش داخلة
    تحياتى لك

  • Hosam Yahia حسام يحى

    عفراء


    اللى حضرتك شايفاه

  • النجم القادم

    الف شكر ياحسام باشا

    حسام انا اكبر منك فلازم يكون فيه ادب فى الحوار والكلام واحترام الكبير ده اهم شئ تعلمناه فى الاشبال واظن انك بتقول انك اخوان صح فلازم تكون صورة صح ليهم يا اما تشيل اى علاقة بيهم

    حضرتك بتقول فى ردك على تعليقى ولا عزاء للمتذاكين

    الف شكر على الكلام الجميل ده والرد المهذب منك ياحسام

    وانا حضرتك مش باين اى حالة وفاة وبعدين لو مات الله يرحمة

    المهم انت فاتح مدونة لكى تكون صوت الحرية كما قلت فلابد ان تكون هكذا حتى لاتفقد مصداقيتها

    واحنا اصحاب هدف ومبدا نعمل من اجلها فلا تحيد عن الطريق لانى اعدك انك لو حيت عن الطريق فاعلم انك ستفشل
    على فكرة ده كلام من ناس مدونين سابقين

    معلش انا عارف كلامى تقيل عليك وانا عارف بس والله ده لمصلحتك انت لسه صغير بس كبير فى المقام

    فبدا الطريق امامك طويل فحاول ان تكون فى مقدمة الطريق لا مؤخرته

    تقبل خالص حبى وتقديرى لك

  • إيمان العزب

    حسام
    انا خايفة اكون جرحتك من غير ما اقصد
    كنت دايما المح بأنى خايفة عليك من الاخرى
    بس لانى كنت عوزاك تكون انت قائدها وليس العكس
    كلنا عندنا اخرى
    انا حاسة انك حزين فعلا على الاخرى والبوست الاخير هناك فسرلى البوست ده
    انت كدة انتصرت بس بجد الاخرى ما كنتش وحشة قوى
    بس كنت خايفة لتبقى اقوى منك
    انت فاهم حاجة؟
    اصل انا مش فاهمة بقول ايه !

  • إيمان العزب

    البجم القادم
    متكبرش الموضوع
    حسام بيهزر معاك
    وياريت تحاول تفهمه اكتر
    هو فعلا حزين

  • رحاله

    تصدق ضحكت وانا مش ليا نفس اضحك
    دخلت صدفه
    اسفه

  • د/أبويحيى وادم

    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

    ربنا يقدر لك الخير حيث كان يا حسام ويرضيك به
    وفقكم الله ونفع بكم الاسلام والمسلمين
    والسلام عليكم

  • د/أبويحيى وادم

    لغتى هويتى.. الى كل عربى يتحدث بحرف الضاد، الى كل مسلم غيور على لغته وهويته الاسلامية ،الى كل من يريد العز والفخر لأمته وهويته الى من يبتغون النصرة ان شاء الله، الى من يسعون الى الصلاح والاصلاح ...ندعوكم جميعا اخوانى وأخواتى الافاضل الى المشاركة معنا فى هذه الحملة والتى شعارها (لغتى هويتى )وندعوا فيها الى أحياء اللغة العربية فى كل كتابتنا بجميع المدونات والمواقع والمنتديات وموقع الفيس بوك هذا الاسبوع بأسلوب سهل بسيط لا ندعوا الى أستخدام غريب الالفاظ أوالالفاظ الفخمه ولكن ندعواللبعد عن الالفاظ البذيئة والعامية المتدنيه ، لنثبت لانفسنا اننا أمة مسلمة عربية ، نثبت لانفسنا اننا نحب لغتنا ونعتز بها اكثر من اى لغة اخرى، هذا هو هدفنا.... يدك بيدنا ننشر الامر بكل المواقع والمنتديات والمدونات والايميلات- لله عز وجل فقط نفعلها ، لحفظ ماء وجوهنا أما أنفسنا نفعلها ، ليذكر فى التاريخ اننا ما زلنا عرب نفعلها ،لتأتى يوم القيامة امام الله وتقول يارب عملت على نشر لغة كتابك وإحياءها لا اندثارها ...هذه الحملة هى حملتك انت ليست ملك لاحد انت المسؤل عنها امام الله فأنظر ماذا ستفعل!!!!!!!!!! لمزيد من التفاصيل بمدونة (ادم ويحيى) www.sunlightatnight.blogspot.com التصميمات الخاصة بالحملة موجوده بالمدونة فلنرى الله من انفسنا خيرا ونتوكل على الله ونبدأ الان بسم الله ــــــــــــــــــــ

  • النجم القادم

    الاخت ايمان العزب

    حضرتك كاتبه البجم القادم

    هل دى غلطة فى الكتابة ولا حضرتك بتتريقى

    انا لا اسئ الظن بحضرتك واحبيت اوضحلك بس

    لانك لو بتغلطى يبقى الله يسامحك

    ولو غير قصد يبقى جزاكى الله خيرا

    وانا اسف

  • إيمان العزب

    انا اسفة يا نجم يا قادم
    والله لسه شيفاها الان
    غير مقصودة اطلاقا
    ليس هذا لى بخلق
    ولم اتفوه بهذا اللفظ فى حياتى
    معذرة والله .

  • عروسة ننوسة

    ان لله وان اليه راجعون اللهم ارحمه واغفر له امين يارب العالمين....بشكرك على وفاءك له

  • Hosam Yahia حسام يحى

    النجم القادم

    سيدى النجم القادم

    حضرتك بتتكلم عن الاداب صح

    ارجوا مراجعه تعليقك الاول ( النجم القادم يقول...
    والله فكرته مات بجد الله يخربيتك يا حسام

    روح العب ياض انت)

    تمام كده

  • Hosam Yahia حسام يحى

    د\ ايمان العزب

    شكرا لمرور حضرتك يافندم

    عادى ولايهم حضرتك

  • Hosam Yahia حسام يحى

    د \ ابويحى وادم

    شكرا لمرورك

  • Hosam Yahia حسام يحى

    النجم القادم تانى

    يعنى الدكتوره ايمان هتقصد كده ليه ؟

    والله الواحد بيتعجب يعنى

    مش عارف يقول ايه

    !!!!!

  • Hosam Yahia حسام يحى

    عروسه ننوسه

    شكرا لمرورك يافندم

  • النجم القادم

    استاذ حسام انا بتكم على ادب الحوار انا لما اقولك ياض وكده ده بهزار لكن انت تقولى ولا عزاء للمتذاكين يبقى بتغلط فيا مش بتهزر صح ولا غلط
    وعلى العموم يا استاذ حسام انا اسف لحضرتك مرتين
    مرة لانى رديت على حضرتك ولانى كتب ياض او كتبت التعليق ده ويا استاذ حسام حضرتك بتقول انى بتكلم عن الادب خلاص يا استاذ حسام انا قليل الادب لحضرتك
    تمام وبالنسبة للدكتورة ايمان والله تستعجب متستعجبش ميهمنيش لانى كلمت الدكتورة وعلقت عندها وليس لك خصوص ولكن تستعجب وتقولى مش عارف ايه ده مش حلو
    النقطة التانية وهى انى اسف مرة تانية ليكى لانى دخلت مدونتك وجعلت اخى الصغير ووجهت لك النصيحة فانا اسف واسف مرة تانية بس اعدك انى لن ادخل المدونة ثانية ولن اعلق ثانية على اى شئ واسف لو كنت زعلتك بنصيحتى ليك
    السلام عليكم

  • Hosam Yahia حسام يحى

    النجم القادم

    ده من حقك انك مش تدخل على مدونتى

    ومن حقك انك تقول كده

    ومن حقى انى اقولك وعليكم السلام

    ومعلش ان كنت ضايقت حضرتك يااستاذ احمد

    انا اسف

    سلام

  • Hosam Yahia حسام يحى

    وبالنسه للدكتوره ايمان يا استاذ احمد

    انا كنت باستعجب ان سيادتكم

    بتقول ان الدكتوره ايمان متعمده انها تقول على حضرتك ما تظنه انها قالت

    الدكتوره هتقول كده ليه ؟!!

    ده كان نقطه تعجبى

    وموضوع انك اسف انك عاملتنى زى اخوك الصغير

    ده بمزاج حضرتك طبعا

    وانا اسف ان كنت عطلت حضرتك

  • GOLDEN B0Y

    انا من رأيى يا حسام او يا عمر انك حر فى تصرفاتك والواد اللى عاملى نجم ده عايز يتربى ولو لبخ تانى محدش هايرد عليه الا انا اوكيز
    اظن ان المسدج وصل

    ايوا انتا انتا هاتفكر
    النجم ههههههههه

  • Hosam Yahia حسام يحى

    رونى المصرى

    معلش يا عمو اسامه :d

    انا اسف انى خليتك تعلق



    hosam

  • أختكم فى الله

    اخى الكريم حسام يحى

    ربنا يرحم كل المسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات ويكرمك ويكرمنا جميعا ويوفقك للخير ويعينك على كل حاجة بتزعلك وكل عزيز بتفتقده


    بالله عليكم كل واحد يستعيذ من الشيطان لان الجو مكهرب اوى وكلنا فى الاول وفى الاخر اخوات ومفيش مشاكل بيننا ان شاء الله

  • أختكم فى الله

    اخى حسام يحى

    فكرة الاعتزال عن التدوين دى ياريت حضرتك متبقاش تفكر فيها مرة تانية

    لان مدونة حضرتك رائعة وهادفة وزى ما انا شايفة ما شاء الله ليها قراء كتير ومعجبين كتير وربنا يزيد كمان وكمان

    وانا بدخل عليها كل يوم بتابعها فحضرتك كدة مينفعش تعتزل ابدااااااا

  • ريمان

    حسام

    ما شاء الله

    ايه ده ده انت حطمت الرقم القياسى

    ده انت كسرت كل الارقام فى عدد التعليقات

    ربنا يكتر من زوارك يا حسام يا رب

    ياااااااااااااااااارب

    وعقبالى

  • Hosam Yahia حسام يحى

    اختكم فى الله

    شكرا لمرور حضرتك


    ان شاء الله

  • رُدَّ إلى َّ روحى

    بسم الله الرحمن الرحيم

    بصراحة انا اتخضيت من الردود واعتقد ان الموضوع لا يستحق كل ده

    الموضوع ببساطة ان الاخ حسام كان بيكتب عن كل اللى بيحس به فحب يعمل ده فى مدونة تانية ولما حس انهخلاص معدتش ينفع يكمل فيها اعلن وفاة الشخصية التانية
    لكن اكيد اللى دفعه يعمل كده يستحق الاحترام مش علشان المدونة كانت وحشة ابدا بصدق ماقصدش كده لكن علشان ده قراره ولازم كلنا نحترم قراره

    فلو كنا فكرنا بالطريقة ديه ماعتقدش اننا كنا هنقول لبعض اى كلام ممكن يوجع اى انسان
    انا طبعا باتكلم عموما وربنا عالم ماقصدش اى شخصية معينة

    حسام اخونا كلنا الصغير واللى كلنا نعتز انه مصرى واخوانى ونعتز بفكره وافكاره المنفرد بها دائما

    كل اللى باطلبه ان اى حد ظن انه اتظلم او حد غلط فيه يسامح اخوه لاننا اكبر من كده بكتير

    وكمان يا جماعة ده كلام على التكست بمعنى انه لا يوضح حالة الكاتب ياترى زعلان ,فرحان , مضايق

    لا يحدد فكل واحد بيقرأ بطريقته وهنا بيدخل الشيطان فينزغ بين الناس وبين الاخوة

    فبيخليه يرد رد على حسب ردة فعله هو وليس على مقدار الكلمة المكتوبة

    فلى رجاء

    اننا نسامح بعض ونرجع اخوات

    الموضوع بسيط جداااااا ومايتهلش كل الزعل ده

    صح؟؟؟؟

    اكيد صح

    تقبلوا تحياتى

  • Hosam Yahia حسام يحى

    ريمان


    شكرا لمرورك

    مدونه حضرتاك احسن من مدونتى كتير كتيييييير

    وهتبقا من اكثر المدونات زياراتن ان شاء الله

    :)

  • Hosam Yahia حسام يحى

    رد الى روحى

    اختى الغاليه

    انا مقدرش اقول اى حاجه طبعا

    غير انى موافق على كلامك

    لانك اختى الكبيره

    :)

  • قلم رصاص & فارس الإخوان

    أزال المؤلف هذا التعليق.

  • د/أبويحيى وادم

    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    آخى الكريم
    لما أراك لم تشارك معنا فى حملتك إلى الآن ؟
    أخي العزيز : هي حملتك هي لغتك ولغتي أذا لم نحافظ عليها نحن ونعمل على نشرها فمن يفعل ذلك ؟؟
    أنا لا ادعوا إلى المثالية فى استخدام اللغة والأمر مفصل بالموضوع بالمدونة
    وهى ليست دعوا لفرض قيود على كيفية التعبير عن الرأي فلك مطلق الحرية في هذا
    أخي الحبيب أن مشاركتك في هذه الحملة سوف يكون احد أسباب نجاحها ونشر لغتك
    ندعوا الى الاعتزاز بلغتنا ..أعلم انك تعتز بها ولكنى أدعوك الآن إلى نشر الأمر بين كل من تعرف وكل زوار مدونتك التي تدون بها وكل المنتديات التي تشارك بها
    إلا أذا كنت غير مقتنع بالفكرة والحملة فلك مطلق الحرية في هذا واعتذر أذا كنت أطالت عليك
    والسلام عليكم

  • AbdElRaHmaN Ayyash

    للأسف يا حسام
    موضوع سيء جدا
    و مفيش اي مبرر
    لا دكتورة ايمان مع احترامي ليها تقدر تقدمه
    ولا انت تقدر تقدم اي مبرر
    و لو كانت حريتك تقول انك تضحك على الناس اللي دخلولك
    فدي مش حرية مطلقا
    و في غيرك عملوا كده
    انا فعلا خايف عليك و الله .. انت بتقتل نفسك الكترونيا
    و خايف ليجيلك وقت تكون فيه مكروه بشحصية حسام اللي اثبتت نفسها و تحاول تلاقي شخصية بديلة
    انت عارف اني بحبك و اعرفك كويس
    و عارف انا النجم القادم و معرفتي بيه مش عميقة زيك
    لكن لو النجم غلط غلطة على خط
    فانت غلطان على طول الخط
    سلام

  • Hosam Yahia حسام يحى

    عبد الرحمن عياش


    طبعا مع تقديرى ليك ومعزتى انى اعرفك وانى صديقك

    اقلك انا اولا ان انا معاك ان الموضوع سيئ بالنسبه للى مش عارفين خلفيه البوست

    بس الدكتوره ايمان خلى بالك قالت انها مكانتش تقصد حاجه غلطه كتابيه يعنى

    واقسم بالله انى مش عامل البوست ده عشان اضحك الناس ...اقسم بالله انا كتبته وكنت فى قمه الحزن

    وانا معاك فى خوفك انى باقتل نفسى الكترونيا
    بس انا مش عملت شخصيه بديله خالص

    دى كانت شخصيه معادله وماتت

    .......
    احييك طبعا على تعليقك

    اما اقابلك هابقا اشرحلك بالتفاصيل

    ومش عارف انا غلطان فى ايه

    :)

  • اوعى تفكر

    انا لله وانا اليه راجعون
    ان شاء الله فى الجنه

  • Hosam Yahia حسام يحى

    اوعى تفكر


    شكرا لمرورك

  • GiGi

    مستنيين البوست الجديد
    يارب تكون بخير

  • كيكى

    بجد انا مش مصدقة بجد..دة انا من فترة قريب كنت عندوا ..هو كان عاين ..حبيبى الله يرحمة..بجد تعالى قولى هو كان عاين ولا ايييييييية

  • حسام يحى

    gigi

    شكرا لمرورك

  • حسام يحى

    كيكى
    شكرا لمرورك

    لئه مات بصدمه نفسيه

  • غير معرف

    حسام
    ايه الى انتا عامله في مدونتك دة
    ايه المهزله دي
    فين حسام بتاع زمان
    حسام زحل والحدود
    حسام سياسه وبوستات جامدة نار
    فيييييييين كل دة
    كنت بتبذل مجهود افضل واحسن وانتا بتدرس فجاه عرفت شويه ناس دمروك وخلوك كدة
    مالنا كل الناس بتتعب وكل الناس بيحصلها مشاكل وبتقع وبتقوم وتقع وتقوم
    الفشل
    ان الانسان يقع ومش يحاول يقوم
    انما يقع ويحاول يقوم دة قمه النجاح انو بيحاول يقوم
    عاوزاكي زي زماااااااااان
    فاكر زى زمان
    مش مستحيل
    انا مش بكلمك شخصيا بس بجد كنتا متعودة ع حسام راجل كدة
    عقله سابق سنه
    دماغه دي توزن بلد
    حسام اخوان
    حسام تفااااااااائل
    فاكر يوم ماكنت بتبث فيا الامل يوم مااكون محبطه وزعلانه
    فين كلماتك وفين كتابك بتاع الامل الى وعدتنى تجيبو
    سيبك من ناس عاوزينك تكون مهرج
    وارجع تانى اتحمل المسؤليه ومش تزعل حد منك وخاصه ابوك وامك واصحابك المقربين ليك
    دور حواليك هتلاقي اعداء ليك عاوزينك تحت
    وناس انتا بتطنشهم وبترميهم ورا قلبك
    دول عاوزينك فوووووووووووق
    انتا فوووووووووووق وصحصح شووووووووويه
    عاوزة اجي المرة الجايه الاقي بوست دمار كدة
    واخبار النتيجه ايه
    مش تخاف
    انتا ادها وادود وربنا اكيد هيكرمك علشان نيتك صافيه وانسان نقي اوى
    لو احترت ومش عرفت انا مين دور عليا هتلاقينى اقرب اليك من نفسك
    سلامو عليكو
    ربنا يحميك ويحخفظك من شر نفسك ويبعدك عن اولاد الحرام واصحاب السوء وبتوع المخدرات وترجع حسام حسام مش حسام عمر ولا الكلام الفاضي دة
    ويبعد عنك امن الدوله
    خاااااااااالص تقديري

  • غير معرف

    استني استنا
    انا سمعت اعتزال
    اعتزال ايه انتا ياابو اعتزال
    وقسما بالله
    انا بقولك اهوة
    ممكن اوديك ورا المريخ
    لو اعتزلت
    عاوزة بوست يكسر الدنيا وانتا مكانك اصلا في السياسه
    واما تكون غضبان ثوران مش عارفه تعمل ايه
    تعالي اتكلم في مدونتى
    انتا عارفها عملتها جديدة
    ولو مش حابب
    عندك مدونتك اتكلم وقول كل الى في نفسك وناااااااااااااس كتير ة اوى هتسمعك وتخفف عنك المك جرحك تعيبك مشقتك الامك
    صدقني يابنى اوعي تاخد الخطوة دي
    التدوين عالم جميل واعتقد انو الشئ الملموس في النت وفيه كمبه كبييييييرة اوى من التفاعل الاجتماعي
    غير انها بتكون ليك علاقات وروابط اجتماعيه كبيرة اوى بالناس وبالدنيا
    اياك اياك تسيب التدوين والا هقصفك بصاروخ قسامي
    عرفتينى بقه اكيد
    انا التعليق الى فات بردو
    مش بقولك رغاااااااااااايه
    جيلي كاستر
    سلام

  • حسام يحى

    جيلى كاستر

    شكرا

  • Hosam Yahia حسام يحى

    شكرا لكل اللى علقوا حتى اللى شتمونى شكرا ليهم برده

    هما فوقونى من الوهم اللى كنت عايشه

    وهاحاول ما اقعش فيه تانى

    ارجوكم محدش يعلق تانى فى البوست دا

    اللى بيقرا الكلام دا وداخل يعلق ياريت مايعلقش

  • إخوانى حتى النخاع

    ÷ههههههههههههههههههه

    انا والله فكرته مات بصحيح


    ربنا يا عم يهدينا


    أخووووووووك

  • إخوانى حتى النخاع

    انا كدا فهمت الموضوع من التعليقات


    ومتزعلشى .. لزما تحاول تانى

    وبخصوص النجم القادم

    عادى يعنى أول لما هوا يهزر معاك
    زى لما أستاذك يهزر معاك عادى

    إنما تكون بايخة لو انتا هزرت معاه

    وهوا شكله مش بيحب حد أصغر منه يهزر معاه

    والى حصل فى المدونة مينفعشى خاااالص بجد


    على العموم لزما تصالحوا بعض

    وغالبا انتوا عندكوا إميلات بعض
    ولو معندكشى اميله هدهولك على الياهوو


    يلا
    سلام

  • حسام يحى (صوت الحريه

    اخوانى حتى النخاع

    شكرا يا حاج هوا معاه اميلى بس نفضلى اما انا جيت اعتذرله

    انا المفروض اعتذر عن غلطه هوه اللى غلطها ودخل كتب على اساس ان مفيش حد اسمه عمر
    واقرا اول تعليق

    ودخلت عشاناصالحه بعدها

    لقيته باعتلى اف لاين بيقولى انه مش هيكلمنى تانى

    !!!!!!!!

    بس

  • أختكم فى الله

    بدأنا النهاردة بفضل الله اول خطوة فى برنامجنا " بنحاول نتغير " أتمنى المشاركة

  • رحاله

    حسام
    هو في ايه
    تعرف
    ان اخر حاجه كنت اتوقعها
    انك تبعت ليا
    انى مش ادخل مدونتك
    انا يابنى
    وانتا عارف
    انك زي اخويا الصغير
    واحترم عقليتك
    وتفكيرك السياسي
    وصداقتك النقيه
    غير ناس تانيه
    انا اما دخلت مدونتك علشان اعلق
    حسيت انك مخنوق
    مضغوط
    زهقانه
    مدبوح
    : لقيتك بتقضي علي نفسك
    دة الى حسيته وممكن واتمكنى انو يكون غلط
    وع اساس كدة
    كتبت التعليق
    يمكن افوقك شويه
    انا مكتبتهوش علشان اهزئق
    او اشتم فيك
    لالالالالالالالالالا
    انتا عارف
    ان اخر حاجه اعملها انى اشتم اى مخلوق
    في ناس كتير اوى بتفهمنى غلط بس بجد اما يعرفونى كويس اكيد هيغيرو فكرتهم
    او هما احرار
    بس وقسما بالله انا مش دخلت اشتم او اقلل منك ومش بقول الكلام دة علشان خايفه من حد او اى حاجه لالالالالالالالالا
    انا بقوله لاني بجد زعلت وحزنت اوى من الى بعته
    وعلى العموم ربنا يوفقك
    وينجيك من اولاد الحرام
    واسفه انى دخلت مدونتك ياسيدى من غير اذن
    واوعدك انى مش هدخل تانى زي ماتحب لان دي في الاول وفي الاخر مدونتك
    وع فكرة انا بردو مش زعلانه منك
    انتا لسه صغير وبكرة تعرف مين عدوك ومين صحبك ومين بيجاملك ومين بيقولك الحق
    تحياتى
    جيلاااااااان صالح

  • غير معرف

    ياجماعه انا لسه عيش والله وحسام ملهش دعوه فى الموضوع دا وانا الى اقولته وانا لسه عيش بس دا كان فى دمغى حاجه تانيه والى شتم دا انسان حيوان وانا مش هاكلم اكتر من كدا والى عايز هاستفسار يكلمنى على ميل tito_stopyamanوانا والله بحبكو كلكم تحياتى انس صاحب مدزنه عمر احمد وعلى فكره عمر مش مات سلمى الى ماتت ههه بحبكو فى الله

  • غير معرف

    رنايتقبل العوات دى الى انتو اقولته بس بعد اما اموت يارب انا مش عايز حاد يزعل من وانا انشاء الله معاكو على طول على المدونه وعلى ميل tito_stopyaman وشكر ليك ياحسام اشكرك كتير تحياتى انس

  • Hosam Yahia حسام يحى

    اختكم فى الله

    شكرا لمرورك

  • Hosam Yahia حسام يحى

    جيلان

    شكرا لمرورك

  • لؤلؤة الجنة

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    جزاك الله حيرا على المدونة الرائعة


لو صندوق التعليق مش ظاهر ممكن تعمل ريفرش

next previous